CEKEDOUT my BZ DAY

iklan utk ari ini...

Tuesday, September 1, 2009

order from AKMILAH_semoga panjang umur

aritu, mase milah duk msg2 ngan aku nk oder cupcake, ktorg xtau pon yg ktorg ni sbnrnye saling kenal mengenali.. cewah! milah is act cikin's fwen, cikin is my besfwen dr primary skool tau.. then, duk msg2 secr profesional, tetibe milah ty.. "ni atirah salim kwn cikin skolah rendah sultan sulaiman, then SHAMS, then sester , pastu UTP kan?" ha ko.. panjang gile! n mmg tepat skali! tu la kwn saye cikin.. ehehhee..

aku penah jupe milah, once! sekali je, tu pon ntah brape taun yg lepas.. tp aku still ingat lg sbb name milah slalu disbt cikin, n milah kate name aku pon slalu disbt cikin.. maka, knal la kami.. hehe.. da2, panjang la plak celotehnye.. haha..



misti seme pelik kan, ape kaitan gambar2 ni seme.. well.. ni adalah pemintaan milah, agaknye die keje as QS kot, so die miintak lukiskan subjek yg ade kaitan ngan QS.. n cmne aku tau mende2 ni? lucky me, pakwe aku pon keje QS.. huhu.. maka bebincang pjg la aku ngan die ttg ape yg nk dilukis ni.. thnx abg!

p/s: milah, kul 3.30 nt smpi kat ofis yer..

No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin