CEKEDOUT my BZ DAY

iklan utk ari ini...

Thursday, September 3, 2009

NEW book n NEW TOOLS in the tool box~~

da lame aku beli buku ni, tp telupe lak nk show off kat sini.. eheh! bkn show offs la, saje nk kongsi.. sy budak baru blaja, misti kn beli buku2 ni utk cari idea n memamtapkan resipi. cewah! mls nk ctr byk, tgk la serba sedikit isi kandungan buku neh..

ni kaver buku


ni lak cara2 die ajar cmne nk transfer pattern ke ats kek.. x penah try lg neh!


ni antara resepi kek, pelbagai aising yg die bagi


n ni die ade list basic tools utk beginner yg nk start cake dcorating..

bile da adpt buku ni, mmg rase smangat nk try resepi2 neh, tp mcm takut je, tkt x jadi n x sedap! ahahhaa.. xpe2, nt bile ade ms la aku baru try.

eeeeehhh~~~ade lagi neh.. new tools yg aku beli smlm, aku mmg da gile barang2 cake decorating neh.. pantang nampak yg still xde, misti rase nk beli! isk2..


haaa.. ade lagi tau! tp, rahsie!!! sbb tools satu lagi akan aku reveal skali dgn new produk yg akan dikuarkan oleh elle's cuppies.. tunggu~~~

p/s: barang aku beli on9 pon sedang dlm perjalanan ke rumah ku.. x sbrnye!!!

2 comments:

  1. elle.... saya pon pinjam buku tu kat library...hehe

    ReplyDelete
  2. smangatnye tasha!! bagus2.. nt da bley buat sdiri da.. hehe

    ReplyDelete

Blog Widget by LinkWithin