CEKEDOUT my BZ DAY

iklan utk ari ini...

Friday, July 10, 2009

from ABG Z to KAK HALA

haaa... jgn xtau, aku buat utk dua2 tau.. memula tu kak hala je yg oder ngan aku, then ms diorg mai tu, abg z br tau yg aku pon ade wat kek.. keesokan arinye tetibe abg z kol nk mintak aku buatkan kek utk die buat hantaran utk kak hala.. haiyo~~ penim2.. pesanan akhir yg buat makin tensen, "buat cantek2 yer"..

takut.. aku x penah buat kek org hantaran ni.. tp byk search tenet, n paling aku ske jadikan referrence adalah kek from cupkekasih. design die mmg cantek2, tp aku x mampu la nk buat secantik tu kan.. tp to abg z, sy da cb buta terbaik dan tercantik ni... TQ sbb bg sy challenge neh.. hehe




mmg aku akui la, x la perfect sgt, sbb ni adalah my first attempt buat kek yg bebunge2 cmni.. senget sane, sopek sini, bese la.. blaja slow2.. tp aku ttp bangge sbb x sangke akan terhasil kek cmni from my own hand!! haha.. n x lupe gak thnx kat my mum, sbb tlg guide ms susun bunge, coz i got really big problem in balance.. hehehe

utk kek hantaran yg cmni, harge die pon lain gak yer.. kek coklat 1.5kg, wit buttercream topping n fondant flower will cost RM60.. xde mhl sgt pon kalu nk dibandingkan dgn usahe besengkang mate buat bunga-bungaan yg kembang mekar ats kek tu.. hehehe..

No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin